وسیلهای است که به وسیلهی قدرت موتور، حرکت یک تسمهی پهن را بر روی چندین غلتک امکانپذیر میکند. اگر درد عضلانی برای چندین روز ادامه داشت، کشش های کلایم ۲ تا ۳ بار با مکثی حدود ۵ تا ۱۰ ثانیه برای هر حرکت کششی ، اجرا کنید. با کسب تجربه و آموزش های مکفی، اقدام به باز کردن صفحه تردمیل کرده و قطعات لازم آن را روغن کاری نمایید. صاف بایستد و پاها را بیش از عرض شانه باز کرده، پای چپ را به سمت خارج بچرخانید. دویدن، چه در فضای باز و چه روی تردمیل، یک ورزش با فشار بالا است که میتواند برای زانوها سخت باشد. با وجود تردمیل، سرعت همیشه ثابت است. نوع موتوردار تردمیل، تکنولوژی پیشرفته تری دارد و موتوری که در آن کار گذاشته شده است به کمک عضلات شما می آید. این به شما کمک می کند تا وزن خود را کاهش دهید ، زیرا عضله کالری بیشتری نسبت به چربی می سوزاند. مانند هر تمرین قلبی که قلب شما را پمپاژ می کند ، می تواند به کاهش خطر ابتلا به بیماری های قلبی و سایر بیماری های مزمن ، بهبود خواب ، تقویت روحیه و بهبود عملکرد مغز کمک کند. 10. در صورتی که از بیماری های قلبی – عروقی رنج می برید، با تردمیل تمرین نکنید ( حتی تمرین باسرعت کم نیز خطرناک است).

تردمیل برای لاغری شکم
از ویدیو های آموزشی خودداری کنید. ماساژ دادن، درمانی موثر برای هر دو نوع کوفتگی عضلانی است؛ زیرا، یکی از تاثیرات اولیه آن ، افزایش گردش خون و مایع لنفاوی است. گردش خون افزایش یافته ، موجب فراهم کردن مواد غذایی مورد نیاز سلولی ، تحت تاثیر قرار دادن فرآیند سوخت و ساز، کاهش تورم و سرعت بخشیدن به ترمیم بافت های آسیب دیده می شود. این نوع درد، هنگامی که گردش خون در ناحیه فعال افزایش می یابد، کاهش پیدا می کند؛ در صورتی که، کوفتگی تاخیری ۲ تا ۳ روز پس از تمرین پدیدار می شود و ۲۴ تا ۴۸ ساعت پس از تمرین، به اوج خود می رسد. استفاده بیشاز حد و نادرست از این وسیله و بدون داشتنِ برنامه تمرینی میتواند باعث آسیبدیدگی مفاصل پا شود. کاهش وزن برای کسانی است که دچار زانو درد شدید هستند، گزینه واقع بینانهتری است، زیرا هیچ یک از عواملی که در هنگام ورزش ممکن است باعث بروز درد شوند را تحریک نمیکند. ویژگی هایی که باعث میشود تا آب خواص درمانی شگفت انگیزی داشته باشد در فشار هیدروستاتیک، درجه حرارت، شناوری، کشش سطحی و مقاوت آب میتوان خلاصه نمود. شیبدار کردن تردمیل هم روشی برای مصرف کالری بیشتر است و تردمیل خانگی جی ایکس مدل GXH-903 را میتوان تا 15 درجه شیبدار کرد و بدن را در معرض تمرینی سخت تر و چربیسوزی بیشتر قرار داد.

هر چه تسمه عریض تر باشد دویدن راحت تر می باشد. برای راحت تر شدن کار شما بر روی دسته های این تردمیل دکمه های تنظیم سرعت و شیب قرار داده شده است که می توانید در حین ورزش از آنها استفاده کنید. درد شدید عضلانی، با عارضه ی کم خونی که بر اثر تمرین شدید، در مدت کوتاهی به وجود می آید، ارتباط دارد. ۸- همواره سعی شود که فرود پا بجای پاشنه بر روی سینه پا باشد. پاشنه ی پای راست روی زمین باشد؛ سپس، سینه را به سمت دیوار متمایل کنید. در همین حال ، ران ها را به سمت جلو هل دهید. با استفاده از دست راست، ران راست را در جهت دیوار فشار دهید. دست ها را به جلوی پای راست برسانید. در حالی که به سمت پایین حرکت می کنید، برای حفظ تعادل و حمایت از بدن، دست ها را بالای زانوی راست بگیرید.

در حالی که پاها کشیده به سمت جلو باشند، پای چپ را خم کرده، آن را در کنار خارجی پای راست تردمیل صفحه ای قرار دهید. در حالی که روی انگشتان پا را روی زمین نگه داشته اید، وزن بدن را روی زمین فشار دهید. حرکت تردمیل مربوط به همان موتوری است که در دستگاه قرار گرفته است و وزن شما تاثیری روی حرکت آن نخواهد داشت. همچنین ممکن است وزن شما در زمانها و سالهای مختلف یکسان نباشد. تنه را تا حد ممکن به چپ بچرخانید. زانوی پای راست کشیده و زانوی پای چپ را به آرامی خم کرده، تنه را به سمت جلو و زانوی پای راست متمایل کنید. برای افزایش سوزاندن کالری می توانید شیب تردمیل را بیشتر کنید. برای شروع مجدد تمرینات، از پزشک معالج خود اجازه بگیرید. 11. هنگام تمرین، همواره ضربان قلب خود را کنترل کنید تا از محدوده ی تعیین شده بالاتر نرود. 15. هنگام تغییر برنامه یا تغییر سرعت، یک دست را به دستگیره ی تردمیل گرفته، با دست دیگر ، تغییرات را در برنامه ایجاد کنید.

ایندکسر