بوش و پیستون دو قطعه هستند که به صورت تیمی نقش خویش را در موتور خودرو ایفا می نمایند به این برهان اسم این دو قطعه در کنار هم می آید. در همین حالت ممکن است حتی نخواهید توانست اتومبیل را به تعمیرگاه برسانید و می بایست آن را بکسل کنید. در یک عده بندی کلی می توان گفت هزینه تعویض حلقه و پیستون پاره ای بالا است. موتور خودرو مهم یک‌سری رینگ است که به آنها حلقه پیستون میگویند. پیستون از دو متاع آلیاژ آلومینیوم و یا آلیاژ چدن ساخته می شوند که هر کدام اهمیت مزایا و معایبی هستند. اگر معلوم شود کدام قطعات یا وسایل در ایجاد صدا نقش دارند و صدا در چه وضعیتی تولید می شود ، آسان تر می توان علت ایجاد صدا را یافت . گرمای بیشتری دفع می شود و پیستون خنک تر عمل می کند.اما ارتقا ضخامت کف پیستون منجر ارتقاء وزن آن می شود.همچنین چنانچه کف پیستون خیلی سرد کار کند،لایه های ادغام هوا-سوخت همسایه آن نمی سوزد.مخلوط هوا-سوخت نسوخته از شیوه اگزوز در محفظه پخش می شود.در سرانجام بازده موتور کمتر و دود آن ارتقا می یابد. برای این‌که تشخیص شما ظریف خیس شکل گیرد به جای این که به طور مثال ماهانه روغن را بده بستان کنید ان را یک هفته یکبار ردوبدل کنید. در نتیجه می اقتدار آن ها را به جهت نصب بر روی پیستون باز کرده. این گونه پمپ ها نیز در مدارهای حلقه باز (Open Circuit) و نیز حلقه بسته (Close Circuit) در زمینه هیدرولیک صنعتی و هیدرولیک راهسازی (هیدرولیک موبایل) به عمل گرفته می شوند. در این شکل اساسی یک نیروی گردشی که بضاعت به حرکت در آوردن مجموعه پیستون ها و سیلندر ها را دارااست خوا هیم بود و در سرانجام عملیات پمپاژ به رخ پیوسته در پمپ هیدرولیک پیستونی شکل پیستون دریل ماکیتا می پذیرد. در فرآیند کاری موتور و در وقتی که کار انفجار مخلوط سوخت و هوا بر روی میدهد، به استدلال بسته بودن بخش بالایی گوشه و کنار به وسیله سرسیلندر، باید بخشی وجود داشته باشد که بتواند اهمیت حرکت در سیلندر، نیروی ایجاد شده را به حرکت تبدیل کند. علل حیاتی پیدایش این مشكل آن هست كه یا این که سوخت تزریقی به موتور بیش از ترازو رقیق بوده میباشد ، یا شمع های موتور از دسته خیلی گرم تعیین شده اند و یا اینكه سیستم جرقه موتور زودتر از موعد لازم فعالیت می كند ( به این معنی که آدوانس می باشد ) و یا این که اینكه نسبت تراكم به تناسب اكتان سوخت ، خیلی بالاست و یا به هیچ وجه موتور مشكل كلی گرم شدن را دارد. نیز چنین پیرایش سیلندرها برای کاهش شدن لرزش بسیار اصلی است، مثلاً از یک موتور خطی نمیتوان انتظار متعددی برای کاهش لرزش داشت. یکی از از دلایلی که خبر از معیوب بودن حلقه و پیستون می‌دهد خارج شدن دود مضاعف از اگزوز است. به خصوص درصورتیکه دود خارج شده از اگزوز غلیظ و به شدت سیاه باشد فارغ از شک وتردید از فساد رینگ و پیستون است. از دیگر نماد های فساد حلقه کاهش سرعت اتومبیل است. حلقه پیستون یکی از از حساس ترین قطعات در خودرو است؛ که در رخ خرابی ان شما با مشکلات متعددی مواجه خواهید شد که در عملکرد ماشین تاثیری منفی دارد. باید از حلقه و پیستونهای بزرگتر و یا اورسایز (over size) به کارگیری کرد. همینطور برای کنترل خوب تر روغن از یک منبسط کننده فنری در پشت رینگهای روغن و بغل رینگیهای فولادی آب کروم شده به کارگیری میشود. 2- پیستون های آلومینیومی : این پیستون ها علاوه بر آلومینیوم اصلی آلیاژهای مس و نیكل و منیزیوم و سیلكن هستند و حرارت وارده را بهتر انتقال می‌دهند و صدای كمتری دارا هستند و بعلت سبك بودن راندمان وزنی موتور را بهبود میبخشند . خوب تر می باشد از مکانیک بخواهید رینگپیستونهای خودرو را باز‌نگری کند تا مطمئن شوید اختلال روغن سوزی اتومبیل از رینگ پیستون است یا این که نه. بهمرور زمان، ممکن هست رینگ پیستونها نتوانند بهخوبی از عهده نقش خویش برآیند و مهروموم نشتی پیدا کند. همین گونه از پیستونها به دو نحوه ریختگی یا آهنگری ساخته می شوند و گرچه در تولید پیشرانهها یا موتورهای امروزی پیستونهای آلومینیمی ریختگی عمده مرسوم هستند، ولی جور از آهنگری به جهت موتورهای سنگین و پر توان بهره گرفته می گردد و این دسته از پیستونها استمرار بیشتری دارند. خب، می بایست بدانید که خودروها به هر تعداد که نیاز باشد میتوانند پیستون و سیلندر داشته باشند و روشن می باشد که تعداد سیلندرها و نحوهٔ قرار گیری آن ها کنار نیز اثر گذاری زیادی بر روی اقتدار خودرو خواهد داشت. چون که پروسه کاملا پیچیده ای داردو مکانیک باید موتور را به طور کلی انقطاع نماید و سیلندرها تعمیر شوند. بعضا سیلندرها یک سوپاپ ورودی و یک سوپاپ خروجی دارا‌هستند که آن ها را سیلندرهای دو پایه می گویند. یک کوپلینگ یونیورسال بلوک سیلندر را به محور وصل می کند، به نحوی که آن ها حساس یکدیگر می چرخند، اما نسبت به نیز زاویه دارند. بدیهیست که در بلوک سیلندر یک اتومبیل ، به تعداد پیستون های آن بوش سیلندر تعبیه شده می باشد بنابراین هرچقدر تعداد پیستون های یک خودرو اکثر شود ، حجم و میزان بلوک سیلندر آن ماشین هم ارتقاء پیدا می کند. در اینجا اکثر به تحلیل وب تارنما کورس پیستون چیست.

ایندکسر