طراحی لوگو

طراحی لوگو 

وقتی زمان تازه شدن طراحی لوگو است ، احتمالاً همه گزینه های خود را جستجو خواهید کرد. آیا جهت جدیدی را برای نام تجاری خود انتخاب می کنید یا اینکه طراحی لوگو را که قبلاً داشته اید ، تغییر دهید؟ هرچه تصمیم می گیرید، چه چیزی باعث طراحی عالی لوگو می شود؟ چگونه لوگوایجاد می کنید تا اصل محصول ، شخص یا مارک تجاری خود را به دست بیاورد؟ 

ما برای تمام سوالات فوری شما در مورد طراحی لوگو پاسخ داریم.

اگر در این راه به ایده هایی نیاز دارید ، به صفحه ما در مورد الهام بخش طراحی لوگو یا بهترین لوگوهای 3 حرفی که تاکنون ساخته شده است ، مراجعه کنید.

 

چرا طراحی لوگو مهم است؟

لوگو شما اولین نقطه تماس شما یا تجارتتان با دنیای خارج است. اگر افراد با آرم تجاری شما ارتباط برقرار کنند ، احتمال اینکه آنها در برابر هر چیزی که به آنها ارائه می دهد بازتر باشند. طراحی عالی لوگو به ترکیبی پیچیده از مهارت های طراحی، تئوری خلاق و کاربردهای ماهرانه نیاز دارد.

 طراحی لوگو

طراحی لوگو فقط یک زیرمجموعه کوچک از آرم تجاری است ، اما لوگو یا آرم تجاری همچنان قطب اصلی اکثر طرح های تجاری است.

 

مارک هایی که ما اغلب از آنها می خریم. فقط با فکر کردن در مورد تجربیات خود با محصول ، شرکت یا خدمات ، می توانیم به راحتی آرم را تصویر کنیم.

 

جایی که فقط تعداد انگشت شماری از شرکت ها در یک بازار خاص فعالیت می کردند ، اکنون ممکن است صدها ، شاید هزاران نفر وجود داشته باشد ، همه برای جلب توجه رقابت می کنند ، همه می خواهند ما ابتدا به آنها نگاه کنیم. این امر نیاز فزاینده ای را برای مارک ها ایجاد می کند تا از لحاظ بصری خود را از یکدیگر متمایز کنند تا با رقبا اشتباه گرفته نشوند.

 

این تمایز از طریق طراحی هویت برند حاصل می شود – طیف وسیعی از عناصر که همه با هم کار می کنند تا تصویری متمایز از ذهن ما تشکیل دهند. بسته به شرکت ، این هویت می تواند شامل لباس فرم ، گرافیک وسیله نقلیه ، کارت ویزیت ، بسته بندی محصول ، سبک عکاسی ، لیوان قهوه ، تبلیغات بیلبورد و مجموعه ای از موارد دیگر ، تا انتخاب قلم در وب سایت باشد.

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>