کسب و امور برای پیشرفت بایستی روی مارک خود سرمایه گذاری کنند. در دنیای دیجیتال امروزی، یک عدد از شیوه های تبدیل شدن به یک برند، داشتن وب سایت و فعالیت اینترنتی است.
برای تولید یک وب سایت عالی، کارهایی می بایست انجام شود. اولی کاری که باید در این زمینه انجام دهید همین میباشد که یک نام اینترنتی خوب و دیدنی انتخاب کنید. همینطور مطمئن شوید که لوگویی که انتخاب می کنید به جهت کسب و عمل شما منطقی می باشد و می بایست املای آن صحیح و خوانا باشد و از عبارات غریبه به کار گیری نکنید.
اکنون که دامنه خویش را خریداری کرده اید، وقت آن است که کارهای بیشتری انجام دهید. در این نوشته 10 آیتم مضاعف دارای را لیست می کنیم. نکاتی که اگر در طراحی وب وبسایت خویش از آنها پیروی کنید، مطمئن باشید که وب سایت شما به جهت مخاطبان جذاب خواهد بود و یکسری قدم به پیروزی نزدیکتر شده اید.
 

1. وجود نقشه رویه منطقی و اساسی

البته وب تارنما می بایست از لحاظ ظاهری زیبا باشد. اما مهمتر از آن، نخست بایستی طرز عمل دارای وب سایت خود را بدانید. قبل از این‌که حتی بتوانید سرور خود را انتخاب کنید یا این که حتی یکی از کدهای HTML را وارد کنید، بایستی تعیین نمایید که چه طرحی به جهت سایت خود در آیا لحاظ دارید؟ تجربه کاربری نیز برای وبسایت و هم برای بهینه سازی سایت با است. زیرا گوگل علاوه بر محتوا، ساختار تارنما را هم در لحاظ می گیرد.
به همین برهان بایستی از لحاظ بصری و بصری یک طرح مطلوب و منطقی را تعیین کنید. به طوری که اشخاصی که از وب سایت شما مشاهده می کنند بتوانند به راحتی مهم آن تعامل داشته باشند و منطق تارنما شما را فهم نمایند و همینطور در مرتبه بندی وب سایت گوگل قرار بگیرند.

2. اطلاعات ظریف و دارای ربط اصلی تجارت را منتشر کنید

جاش فرانکل طراح می گوید: «بزرگترین شکست مردمان سعی به جهت ساختن وب سایتی میباشد که دوست دارند، نیکی لزوماً وب سایتی که به آن نیاز دارند». فرانکل می گوید، به جهت مثال، یک رستوران را در لحاظ بگیرید.
همه ما می دانیم که برای موفقیت در به دست آوردن و کار، یک رستوران باید منویی از غذاهای خویش داشته باشد تا بتواند به راحتی مشتریان خود را از غذاهای رستوران مطلع کند. هر به دست آوردن و کاری که دارید، به جهت هر کمپانی وابسته ای که هر برنامه ای را تبلیغ می کند واجب است. این بدان معناست که شما بایستی در جایی اطلاعات کاملی در مورد به دست آوردن و عمل خویش داشته باشید تا از آن برای اطلاع مشتریان و مخاطبان خود در گزینه نوع کاری که انجام می دهید به کارگیری کنید. به عنوان مثال، در صورتی که شغل شما فروش یک فرآورده است، می بایست تصاویری اصلی میزان مرغوب بودن خوب برای تمامی محصولات خویش ارائه دهید. علاوه بر این، چنانچه در صنعتی کار می نمایید که سرویس ها ویژه ای به مشتریان ارائه می دهد، به عنوان مثال: سرویس ها پذیرایی عروسی، بایستی تمام امور و کارهای انجام شده را مهم جزئیات در وب تارنما خویش قرار دهید.
به تیتر مثال صاحب یک سالن زیبایی می تواند نظرات و پیشنهادات مشتریان خویش را در وب سایت قرار دهد، زیرا مخاطبان یک تالار زیبایی دوست دارند اطلاعات به اندازه در گزینه کیفیت این تالار داشته باشند تا بتوانند بهتر تصمیم بگیرند. در سرانجام می توانید اصلی ارسال نظر برای مخاطبان در سایت، اعتماد مشتریان خود را ارتقا دهید. تارنما خویش را اصلی اعتنا به نیازها و علایق مخاطبان خود به صورت شخصی طراحی کنید تا مدام مخاطبان خویش را داشته باشید.
 
یک نکته موءثر برای سایت شما همین است که قبل از طراحی وب تارنما خود، وب وب سایت رقبای خود را بررسی کنید، به تیتر مثال درصورتیکه به تولید و فروش پوشاک درگیر هستید، باید بهترین حریف خویش را در زمینه کاری خود و وبسایت او پیدا کنید. همینطور تحلیل کنید و دلایل موفقیت او را بیابید، ملاحظه کنید از چه سبک محتوایی در تارنما خود به کارگیری کرده می باشد که مخاطبانش را جذب کرده است.
واربی ​​پارکر می گوید: “کوتاه نباشید، گهگاه تایم ها یک یا دو گزاره می تواند بسیار قدرتمند باشد.” بسته به ماهیت کسب و عمل خود، اساسی تصویب اطلاعات حیاتی در وبسایت خود، در کار خود کار کشته و قادر باشید.

3. اطلاعات تماس را ارائه دهید

ثبت اطلاعات تماس در تارنما مطمئناً یکی از مهمترین امور است، به این ترتیب بایستی صفحه منحصربه‌فرد به خود را داشته باشد. میلز می‌گوید: «چند توشه از وب‌سایت یک کمپانی بازدید کرده‌اید و فکر کرده‌اید که رابطه کلیدی آن شرکت چه میزان دشوار است؟» او می گوید: «بنابراین می بایست یک صفحه دیتاها تماس در سایت خود قرار دهید و تمام دیتاها مانند نشانی ایمیل، تلفن ثابت، تلفن همراه، در شکل لزوم، فرم تماس و پیوند کانال های اجتماعی را به جهت به دست آوردن و کار خویش قرار دهید. دادن. تا اشخاص بتوانند به راحتی به داده ها تماس شما دسترسی داشته باشند. زیرا هیچ چیز خسته کننده خیس از عدم برقراری ارتباط اهمیت تجارت نیست. زیرا هدف هر طراحی وب وبسایت به دست آوردن و کار ارتقا جذب مشتری است.
زمانی که می خواهید داده ها تماس و نشانی آدرس اینترنتی و کانال های اجتماعی خویش را در وب سایت قرار دهید، آن را به شکل عکس در وب سایت قرار ندهید، آنان می بایست بتوانند بر روی آنان کلیک کنند، به این ترتیب حیاتی کلیک بر بر روی آیکون های شبکه های اجتماعی، مخاطب به راحتی می تواند وارد کاغذ شوید دارای ربط باشید و کارهایی را که باید انجام بدهید انجام دهید.
 
  امروزه همگی تلفن همراه های هوشمند این قابلیت و امکان را دارا هستند که بر روی لینک و پیوند های تماس کلیک کرده و اهمیت کلیک بر بر روی آن مستقیماً تماس برقرار کنند

4. رابط کاربری بی آلایش و جذابی داشته باشید

نقشه فارغ از عبارات اختصاری بی فایده هست و وبسایت بدون راهکار معلوم بی معنی و بی فایده است.
مطمئن گردید که از اسم های درست و منطقی به جهت صفحات گوناگون وبسایت خویش به کارگیری می کنید. به عنوان مثال: مهم ما تماس بگیرید یا این که حساس ما تماس بگیرید (اطلاعات تماس گنجانده شده است)، ورقه درباره ما (اطلاعات در گزینه تاریخچه کمپانی شما) و …
 هنگام توسعه یک راهکار استراتژیک به جهت وبسایت خود، می بایست راهی برای ایجاد یک فراخوان برای اقدام در لحاظ بگیرید. همین بدان معنا است که آنچه مردم دوست دارا‌هستند در وبسایت شما ببینند این میباشد که می توانند به راحتی به برگه آیتم عشق خود در هر ورقه از سایت بروید، توصیه دهند و به راحتی به تیم شما لینک دهند. بتوانید به سایت خود بپیوندید، به ایمیل خود دسترسی داشته باشید، سرویس ها خود را بازدید کنید، محصولات خود را بازدید کنید و …
شما باید اهداف خویش را در وبسایت خود روشن کنید. فرانکل می گوید: «خودتان را به جای مخاطبان و مشتریانتان بگذارید. وقتی از سایت شما تماشا می کنند، به آنچه می خواهند فکر کنید. هدف ها آن ها چیست؟ به اهداف مشتریان بالقوه خویش فکر کنید.
به خصوص هنگامی که تصمیم دارید در وب سایت خویش فروش آنلاین داشته باشید، می بایست به رابط کاربری آن اعتنا بیشتری داشته باشید، زیرا سایتی که فروش آنلاین دارااست باید به طور تمام امکانات و دیتاها ضروری را به صورت آنلاین در اختیار مشتری قرار دهد. تا مشتریان بتوانند به راحتی خرید خود را انجام دهند و به سایت شما اعتماد کنند.

5. پیوند شبکه های اجتماعی را در وب سایت درج کنید

توییتر، فیسبوک، لینکدین، اینستاگرام، تلگرام، پینترست، google پلاس، آپارات و غیره. کانال های اجتماعی میباشند که امروزه مورد استقبال عمده مردمان قرار گرفته اند.
امروزه شبکه های اجتماعی متعددی وجود داراست که شما باید در آن ها کاربر شوید و به دست آوردن و کار خویش را در تارنما خویش توسعه و گسترش بدهید تا کسب و عمل خویش را توسعه دهید. همین نیز در سئوی شما بسیار اثر گذار است. فعالیت در نتورک های اجتماعی و سناریو لینک و پیوند های آن ها در وب وب سایت سبب تبلیغ مارک شما می شود.

 

ایندکسر