پادشاهان ، اردک ها با پیراهن های “Reverse Retro” NHL گذشته را در آغوش می کشند



Kings and Ducks پیراهن های جایگزین جدیدی را روز دوشنبه به عنوان بخشی از لیگ NHL “Reverse Retro” منتشر کردند.

موضوعات جدید پادشاهان شامل رنگ طلایی و بنفش کلاسیک (یا “به طور رسمی” انجمن آبی “است که آنها برای بیشتر دوره بازی خود در این انجمن استفاده می کردند و همچنین نسخه جدید” 90 ” -ت

رئیس جمهور پادشاهان لوک روبیتایل در بیانیه ای گفت: “ما تی شرت های Kings را دوست داریم و احساس می کنیم طرفداران ما آنقدر از آنها لذت می برند و آنها را می شنوند که از بازگشت و مرور مجدد تاریخ خود لذت می برند.”

این روند از حدود دو سال پیش آغاز شد ، زمانی که تولید کننده لباس فرم از لیگ ، آدیداس ، ابتدا ایده “Reverse Retro” را در جلسه روسای NHL در دیترویت در مارس 2019 ارائه داد.

طبق گفته مدیر عامل Kings ، کلی چیزمن ، آدیداس حدود یک سال پیش چندین طرح Kings را معرفی کرد. پیراهن های بنفش و طلایی ، از جمله آرم به سبک Chevy از دهه 90 ، به سرعت به گزینه مورد نظر تبدیل شدند.

چیزمن گفت: “ما هرگز ترکیبی عالی از سن و سال خود را ندیده ایم.” “این اولین باری بود که می دیدیم رنگ بنفش و طلای با چیزی به عنوان نمادین عصر چوی ترکیب می شوند … ما واقعاً آن را دوست داشتیم و طرفداران آن را خیلی دوست دارند.”

اردک ها ظاهر بسیار جسورانه تری از خود نشان دادند. تی شرت های سفید آنها شامل فیلم انیمیشن “Duck Breaking Ice” است که فراخوانی اولین لباس جایگزین تیم از فصل 1995-96 است..

مریت تولی ، معاون رئیس بازاریابی داکس ، گفت که این باشگاه دو سال پیش – همزمان با مراحل اولیه برنامه ریزی یکپارچهسازی با سیستمعامل معکوس – متوجه هواداران مدعی بازگشت آرم کارتون در فصل 25 سالگرد تیم شده است.

تولی تلفنی گفت: “ما یک تاریخ منحصر به فرد مانند اردک داریم و علاقه واقعی به برخی از این اقلام بازگشتی داریم ، هم آرم تاج اصلی ما و هم این تی شرت که امروز اولین نمایش آن است.”

“آدیداس چند مفهوم داشت که بعد از دیدن طرفداران ما به آنها فکر کرد [wanted] برای 25 سالگی که سلیقه آنها بود ، تصمیم گرفتیم این تی شرت سوراخ کننده همان کتانی باشد که باید با آن برویم. “

هر 29 تیم دیگر لیگ روز دوشنبه پیراهن “Reverse Retro” خود را به نمایش گذاشتند ، NHL برای اولین بار در یک برنامه پیراهن شرکت کرد.

دان کلوز ، مدیر ارشد هاکی آدیداس گفت: طرفداران هاکی پیراهن های یکپارچه را دوست دارند و Reverse Retro یک فرصت عالی برای آدیداس است که می تواند با NHL و همه 31 تیم همکاری نزدیک داشته باشد تا با یک پیچ و تاب منحصر به فرد طراحی را به نقطه قابل توجهی از تاریخ تیم برگرداند. ، در یک پیام گفته شده است. “هدف ما از روز اول این بود که با NHL و همه تیم ها کار کنیم تا با همه کارهایی که انجام می دهیم خلاقیت ، نوآوری و انرژی را به ورزش وارد کنیم. چه راهی بهتر از این برای ترکیب دلتنگی لحظه های تاریخی تاریخ هر تیم با چیز جدید از طریق طراحی هایی که قبلاً در ورزش دیده نشده است. “

سایر لیگ های حرفه ای نیز اقدامات مشابه واحدی را انجام داده اند. NFL ترکیبی از “جزر و مد رنگ” ایجاد کرده است. NBA از مجموعه ای چرخان از تی شرت های جایگزین خلاقانه الهام گرفته از شهر رونمایی کرده است. و حتی MLB در فصول اخیر از لباس فرم مخصوص بازیکنان در آخر هفته استفاده کرده است.

چیزمن گفت: “به عنوان یک لیگ ، اگر می خواهیم طرفداران خود را افزایش دهیم و جوانان خود را تحریف کنیم ، باید چیزهای جدیدی را امتحان کنیم و بتوانیم خود را با روندها و نیازهای جدید بازار وفق دهیم.” “این همان کاری است که NBA و NFL انجام دادند … تغییر چیزها ، اما هنوز در برند شما است.”




منبع: paper-news.ir

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>