کلیپرز لباس جدید City Edition را از Mister Cartoon منتشر خواهد کرد


هنگامی که کلیپرز دو سال پیش از آقای کارتون از هنرمند لس آنجلسی خواست که در زمینه طراحی لباس City Edition تیم همکاری کند ، یکی از اولین مدل هایی که این هنرمند ساخت ، یک کت سیاه با حروف و اعداد سفید بود.

وقتی به او گفتند “شاید سال آینده” یادآوری کرد. این تیم و نایک یک لباس سفید با لهجه های سیاه و سفید ، از جمله نوشته “Los Angeles” در قفسه سینه با قلم انگلیسی قدیم ، انتخاب کردند که باعث معروفیت خال کوبی های کارتون در سراسر جهان شد.

او سال دیگر اینجا است. همین طور لباس عمدتا مشکی نسخه City Edition که تیم در روز سه شنبه هنگامی که اردوی آماده سازی با آموزش های فردی در مرکز آموزش Playa Vista کلیپرز آغاز شد ، از آن رونمایی کرد.

با چند تفاوت ، مانند رنگ آرم خط تیم روی کمربند و اسپانسر پیراهن جدید و چند عنصر که همان لوله های قرمز و آبی زیر هر شانه باقی مانده است ، لباس فصل City Edition 2020 -21 بیشتر است در اصل برعکس موضوعات فصل گذشته است. کاریکاتوری که در کارش تقریباً به طور انحصاری از یک پالت سیاه و سفید استفاده شده است ، گفت این اشتباه نبوده است.

وی گفت که همکاری یکنواخت فصل گذشته با انتظار همکاری طولانی تر با تیم آغاز شد. طرفین همچنین در ابتدای سفارش های اقامت در خانه ، در بهار و در کالاهای امدادی COVID-19 با هم کار کردند.

مدت هاست که این همکاری ها مانند معجزات یک بار مصرف است ، مگر نه؟ کاریکاتور گفت: “با استفاده از وسایل ورزشی ، می توانید آنها را به مرور زمان بسازید. می توانید تی شرت را ریمیکس کنید … اما روش ما هنوز مشابه است. آن را کلاسیک نگه دارید. آن را اسپرت نگه دارید. مایعات را نگه دارید. از قلم های قوی استفاده کنید. به آن طرف خیابان نگاه کنید ، آن را واقعاً تصویری کنید.

نگاهی به لباس های جدید “نسخه شهری” کلیپرز ، طراحی شده توسط هنرمند Mister Cartoon.

(با احترام از کلیپرز)

“من می خواهم هر سال چیزی اضافه کنم ، اما تی شرت مشکی رنگ به نظر می رسد مانند یک دارو است. این واقعاً حامل NWA ، DOC ، ژاکت مبتدی ، جعبه رونق ، لباس مخصوص سیاه با انگلیسی قدیمی است ، فضای واقعاً اواسط دهه 80. “

هیچ تاریخی برای اولین بار در لباس رسمی مشخص نشده است زیرا NBA هنوز برنامه خود را برای فصل 21-2020 قبل از افتتاحیه در 22 دسامبر اعلام نکرده است.

در دوران دبیرستان در سن پدرو در اواخر دهه 80 ، با اتومبیل رویایی گرند ملیت کاملا سیاه ، کارتون “5 فوت -6 در یک روز خوب” بود ، اندازه ای که آینده ای نداشت با بازیکنان بسکتبال تلاقی می کند. در طی سه دهه آینده ، کار وی در زمینه طراحی خال کوبی و اتومبیل های کم سوار مشتری مشهور و ارتباط عمیقی با لس آنجلس ایجاد کرد. شهرت وی منجر به عملکرد کلیپرز شد.

وی اظهار امیدواری کرد که هنرمندان جوان از حرفه وی الهام بگیرند. از دسامبر تا پایان فصل عادی در ماه مه ، کلیپرزها می گویند که آنها تماس های مقیاس ماهیانه موسوم به “علامت گذاری کن” را برگزار می کنند ، که در آن حدود 50 دانش آموز محلی یک جعبه هنری و دستورالعمل های راه دور از کارتون دریافت می کنند. این کارتون گفت که این جلسات آموزش خصوصی ، مشاوره خصوصی است.

کاریکاتور گفت: “اگر کاری در این مورد انجام دهم ، می توانم فرمول خود را به آنها بگویم و این برای من مفید بود ، که باعث شد من به دنیا سفر کنم و من را مجبور به خرید خانه مادرم کنم.” “چشم انداز و اخلاق کاری مورد نیاز است. این چیزها را کنار هم قرار دهید و هر روز کمی آنها را بردارید ، و شما واقعاً می توانید به چیزی برسید که بعضی از مردم آن را معجزه یا چیز دیگری می نامند. اما شما واقعاً کار سختی را پشت سر می گذارید و می توانید چیزی را که یک فکر بود نشان دهید. حالا شما آن را در دستان خود نگه دارید. “

بعد از یک جلسه ، Cartoon جدیدترین مربی Zoom در طی همه گیر شدن شد. قانون 1 ، او آموخت ، دانش آموزان را متمرکز نگه می دارد.

وی گفت: “من باید توجه آنها را حفظ کنم ، بنابراین بیایید در مورد طراحی کفش صحبت کنیم ، در مورد لباس بافتنی صحبت کنیم.” “پوتین شما چه شکلی است؟”




منبع: paper-news.ir

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>