اشکال متعدد پیستون رینگ ، رایدر حلقه و نوار رایدر آببندی های گوناگونی را به جهت طیف وسیعی از کمپرسور ها مهیا می کند. 3- کلیدی تولید سوراخ های (I,U,T) رخ در دامنۀ پیستون که اهمیت شیار های افقی و عمودی هستند، می توان از انبساط پیستون پرهیز کرد. در این دسته، در تاج پیستون به جهت سر شمع و یا سوپاپها فضایی را اساسی گود نمودن آن تولید میکنند. به جهت فهم و شعور همین مضمون‌ مدار پایین را در قابل انعطاف افزار Fluidsim ترسیم کنید. موتور پیستون شعاعی هیدرولیکی از پایین شاخه های هیدروموتور ها و موتور های هیدرولیکی می باشند.این دسته موتور های هیدرولیکی می توانند اقتدار بالایی را در سیستم هیدرولیکی ساخت کنند.و شامل برند رکسروت می باشند که بوسیله شرکت رکسان پارسیان قابل تامین است. رینگ روغنی از فشار داخلی حلقه پیستون و فنر و فشار واحد بالای تولید شده به وسیله تراز مماس یه خرده که شیارهای رشته رشته ساخت می­کنند استعمال می­کند. رینگ وایپر ضخامت یکنواختی از لایه روغن را به جهت روانکاری مرحله مماس حلقه فشاری ساخت می­کند. رینگ پیستون لبه پر رنگ هم رینگی میباشد که مرحله مماس آن حساس تحدب بوده و روانکاری میان حلقه پیستون و جداره سیلندر را یکنواخت تر انجام می­دهد. زاویه این پخی به سمت مخزن روغن بوده و حین حرکت این قطعه به سمت میل لنگ کارایی جاروبی از خود نشان می­دهد. موتورهای دیزل هم مثل دیگر موتورهای درونسوز بر مبناهای مختلفی قابل طبقهبندی هستند؛ مثلاً می توان موتورهای دیزل را بر حسب مقدار دفعات احتراق در هر دور گردش میل لنگ به موتورهای دیزل دوزمانه یا این که موتورهای دیزل چهارزمانه تقسیمبندی نموده یا بر حسب قدرت تولیدی که به شکل اسب بخار پیستون عظام ۲۰۶ ابلاغ میگردد. این پخی حاشیه باعث پیچش رینگ پیستون در هنگامی که فشار گاز احتراق از روی آن برداشته شود میگردد. جهت ارتقا قدرت تولیدی موتور، تعداد سیلندرها نیز ارتقا و بر پایه آرایش و پیرایش و تعداد سیلندرها، تعداد پیستونها انتخاب میگردد. علاوه بر همین چدن را می­توان به سادگی دارای مواد دیگر پوشاند تا استمرار آن ارتقا یابد. مواد به عمل رفته در تولید این قطعه و طراحی آن به استمرار و عملکرد کلی یک موتور کمک میکنند. شکل و طراحی موتور های شعاعی خیلی بی آلایش میباشد . حرکت رفت و برگشتی پیستون به وسیله مکانیزم های مختلفی مثل رینگ خارج از مرکز، محورخمیده و یا برگه زاویه دار به حرکت دورانی شافت تبدیل می شود. میللَنگ قطعهای در موتورها هست که حرکت خطی پیستونها را تبدیل به حرکت دورانی میکند. همانگونه که ذکر شد پیستون اولی قطعه متحرک موتور هست که باعث می‌شود تا انرژی آزاد شده از احتراق سوخت در دسترس قرار بگیرد. جهت قرار گیری پیستون در سیلندر را نشان می دهد، همین علائم در موقع کارگزاشتن پیستون می بایست به سمت پیستون و حلقه پراید جلوی موتور باشد. حلقه فشاری بالاترین یا این که نزدیک ترین حلقه به گازهای احتراق می باشد و در معرض بیشترین میزان خوردگی شیمیایی و همچنینی بالاترین دمای کار قرار دارد. این فشار به طور معمول به الاستیسیته مواد سازنده رینگ پیستون، مسافت ازاد حلقه پیستون و تعامل مهم گازهای احتراق بستگی دارد. در عاقبت همین عملیات چهارگانه، هنگامی که پیستون به سمت زیر حرکت خود را شروع می­ نماید و به علت تجمع حجم در بالای پیستون، فشار اندک می­ شود و هوا و سوخت، سیلندر را مالامال می­ کند. یک عدد از شیوه های تشخیص ضعیف شدن حلقه پیستون، دود آبی رنگ اگزوز یا درب روغن موتور است. اهمیت امداد کارشناسان فنی رگلاژ (۰۲۱۷۲۴۹۱) دیگر نگران تشخیص درست نقص‌ ماشین خود قبل از مراجعه به مراکز تعمیراتی نخواهید بود. ساختار کلی و اهمیت ماشین را تعداد بیشماری از قطعات ریز و درشت مصرفی تشکیل می دهد که با گردهمایی خود، موجب کارکرد صحیح اتومبیل میشوند. همین حضور اثبات و مستمر از اهمیت و نقش آنها در کارایی خودرو اثر گذاری میگیرد. روش دیگر در دست گرفتن انبساط پیستون تعبیه یک پشت بند فولادی یا پیستون دارای تیغه محافظ اینوار ( INVAR ) در پیستون میباشد . حلقه های پیستون دیزل ژنراتور گوشه و کنار احتراق را عایق بندی کرده، حرارت را به جداره سیلندر منتقل نموده و مصرف روغن را کنترل می­کنند. کارگزاشتن رینگ روغنی در جهت اشتباه زاویه پخی (رو به حلقه فشاری) می­تواند سبب ساز بالا رفتن مصرف روغن شود. همین پخی سبب یک حرکت پاک کنندگی خفیف می­شود که از رخنه روغن اضافی به درون گوشه و کنار احتراق جلوگیری می­کند. برخی حلقه های روغنی یک تکه از یک فنر بازشو به جهت اعمال فشار مازاد بر روی رینگ این قطعه به کار گیری می­کنند. رینگ پیستون عایق بندی محیط احتراق را از روش فشار داخلی و خارجی اعمال شده به آن برقرار می­کند. اتصال شعاعی توسط فشار داخلی حلقه پیستون برقرار می­شوند. فشار داخلی بوسیله فاصله رینگ پیستون غیر متراکم گزینش می­شود. به طور معمول، هر چه فاصله آزاد حلقه پیستون اکثر باشد نیروی بیشتری توسط حلقه پیستون در وضعیت متراکم به جداره سیلندر وارد می­شود. درصورتیکه شما هر نوع سوالی در ارتباط مهم چه جایی و طریق استعمال از پیستون طراحی دارید، می توانید کلیدی ما در صفحه وب تماس بگیرید.

ایندکسر