MLB می خواهد بداند آیا در ورزشگاه احساس امنیت می کنید یا خیر



در هر سال دیگر ، این یک اطمینان شادی آور خواهد بود: داجرز ، برندگان سری جهانی ، در آغاز فصل جدید پرچم قهرمانی را بالا می برند ، تا کاملاً مورد تایید جمعیت فروخته شده.

در سال 2021 ، حضور داجرها در روز افتتاحیه می تواند 56،000 سنتی باشد. بخشی از آن؛ یا محدود به خانواده بازیکنان و هواداران قطع شده است.

در حالی که لیگ بیس بال لیگ برتر برای فصلی آماده می شود که ممکن است حضور در آن محدود شود ، و به امید واکسن ها در میان سال دوم همه گیری ، لیگ بی سر و صدا به طرفداران می رود تا یاد بگیرند چه چیزی احساس آنها را احساس می کند روز در سالن رقص امن و راحت خواهد بود.

در یک نظرسنجی که به نمونه ای از بازدیدکنندگان وب سایت لیگ ارائه شده است ، از هواداران خواسته شده است که قضاوت کنند در صورتی که معتقدند حضور در مسابقات ورزشی زنده امن خواهد بود. پیشنهاد کند چند درصد بلیط باید فروخته شود. ارزیابی پاسخ مقامات محلی ، ایالتی و فدرال به بیماری همه گیر ؛ و بگویید که چگونه آنها تعیین می کنند که آیا حضور در یک بازی ایمن است.

به عنوان مثال: اگر واکسن به طور گسترده در دسترس باشد آیا یک فن وجود دارد؟ آیا این طرفدار به کاهش ویروس کرونا و بستری شدن در بیمارستان اعتماد خواهد کرد؟ آیا این هوادار با بیان اینکه بازی ایمن است ، حرف شهردار ، فرماندار ، رئیس جمهور یا مقام بهداشت را می گیرد؟

دان شنور ، استاد سیاست و ارتباطات ایالات متحده و استراتژیست سابق جمهوری خواه ، گفت: “بیس بال لیگ برتر به طور قابل ملاحظه ای نگران است که فقط گفتن بازگشت به طرفداران ممکن است کافی نباشد.” “مانند همه افراد دیگر در کشور ، آنها در تلاشند بفهمند چه کسی معتبر معتبر است.

“مطالعات مشابهی وجود دارد که س askedال کرده است آیا افراد واکسینه می شوند یا خیر. در این نظرسنجی ها کاملاً واضح است که اکثر مردم کلمه سیاستمداران منتخب را معتبر نمی پذیرند. “

با پیش بینی فصل NBA که قرار است ماه آینده آغاز شود ، گلدن استیت واریورز پروتکل سلامتی را پیشنهاد داده است که در آن 50٪ بلیط ها را بفروشید و همه طرفداران را از نظر ویروس آزمایش کنید. مقامات بهداشت عمومی سانفرانسیسکو این پیشنهاد را رد کردند.

اما از آنجا که بحث پیرامون دستور این هفته شهرستان لس آنجلس مبنی بر ممنوعیت نمایشگاه های خارج از منزل است ، مقامات بهداشت عمومی قابل بحث نیستند.

شنور گفت: “س isال این است كه آیا این مقامات بهداشت عمومی مطمئن ترین فرستاده ها هستند ، یا آیا داجرها و تیم های دیگر باید متقاعد شوند كه هواداران متقاعد شوند كه بازگشت آنها امن است؟”

آیا طرفداران موکی بتس به شما اعتماد خواهند کرد؟

شنور گفت: “آیا بایدن بیش از ترامپ مورد اعتماد خواهد بود؟” “آیا آنتونی فاوسی مجبور است به تنهایی از 30 ورزشگاه اصلی لیگ بازدید کند؟ یا اینکه بازیکنان خودشان معتبر قلمداد می شوند؟ هیچ راهی برای دانستن از قبل وجود ندارد ، به همین دلیل چنین مطالعه ای می تواند بسیار مفید باشد. “

برای روشن بودن ، در این مطالعه بازیکنان ذکر نشده است و در واقع مناطق بازاریابی خارج از بهداشت و ایمنی را پوشش می دهد. به گفته یک مقام لیگ ، این مطالعه برای کمک به تیم ها در تصمیم گیری در مورد نحوه فروش بلیط بهتر و برقراری ارتباط موثر با هواداران طراحی شده است و نتایج برای تعیین پروتکل های ایمنی و بهداشتی MLB در فصل آینده استفاده نمی شود.

اینکه ماسک و / یا بررسی دما لازم باشد توسط لیگ و مقامات محلی تعیین می شود ، نه با نظرسنجی طرفداران. با این حال ، شنور گفت که پرسیدن از هواداران در مورد دیدگاه هایشان در مورد استفاده از ماسک می تواند به تیم ها کمک کند تا در صورت اختصاص ماسک ، تعداد قابل توجهی از طرفداران خود را از دست بدهند یا اینکه کارمندان چقدر فعالانه مجبور به اعمال چنین حکمی هستند.

این نظرسنجی از طرفداران دعوت می کند تا ارزیابی کنند که چقدر 25 فعالیت را مخاطره آمیز می دانند ، لیستی شامل بازدید از یک استادیوم ، شرکت در یک کنسرت ، غذا خوردن در خانه یا فضای باز در یک رستوران ، و بازدید از یک پارک تفریحی ، سالن آرایش مو ، سالن سینما ، موزه یا فروشگاه مواد غذایی. این مطالعه همچنین این س ofال را مطرح می کند که چه اقدامات ایمنی برای بازی ها باید در اولویت قرار گیرد ، از جمله ماسک های رایگان ، صندلی های از راه دور اجتماعی ، اعطای امتیازات در محل و زمان های خاص ورود و خروج.

دیوید کارتر ، مدرس تجارت ورزشی در USC ، گفت: “این نوع تحقیق برای اندازه گیری درجه حرارت آنچه هواداران می توانند با توجه به تجربه یک ورزشگاه جستجو کنند ، آغاز شده است.”

“شما نمی خواهید شروع به از دست دادن دارندگان بلیط فصلی کنید زیرا آنها فکر می کنند شما در مورد چگونگی اطمینان از ایمنی مکان توجه دارید.”

کارتر گفت که تیم ها باید استراتژی های مختلف بازاریابی را توسعه دهند زیرا مخاطب معمول ممکن است در دسترس نباشد. اگر مقامات بهداشت عمومی نشستن گروه های بزرگ را در کنار هم ممنوع کنند و اگر مشاغلی که معمولاً این بلیط ها را می خرند هزینه ها را کاهش داده یا شغل خود را از دست داده اند ، فروش گروهی می تواند به سرعت کاهش یابد.

و از آنجا که مخاطبان بیس بال از بیشتر لیگ ها پیرتر هستند ، مسئله جمعیتی می تواند به یک موضوع ایمنی تبدیل شود.

“جمعیت دموگرافیک جوان تر ، که ممکن است آنقدرها تمایل به رفتن نداشته باشد ، ممکن است دیدگاهی متفاوت نسبت به ایمنی اماکن تفریحی نسبت به گروه های جمعیتی قدیمی داشته باشد ، که ممکن است بگوید ،” شما می دانید چه منتظر یک سال دیگر هستم. ” کارتر گفت

“اگر شما MLB یا یکی از آن دسته از ورزش ها هستید ، باید وارد شوید و به عمق آنچه طرفداران شما دنبال آن هستند بپردازید.”




منبع: paper-news.ir

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>